15 Eylül 2011 Perşembe

SEBZELİ TAVUK



Merhabalar herkese evet kabul edıyorum uzun bır ara oldu ama bu aradada çok sey oldu fark ettım kı takıpcılerım beni özlemiş bu araya bir son verim dedim ve Teyzemın ellerınden gelen guzel bır tarfile dönusumu Yaptım ... 
SEBZELİ TAVUK
Malzemeler:
4 adet tavuk baget
2 orta boy patates
1 orta boy kırmızı biber
1 çarliston biber
1 su bardağı bezelye
1 orta boy soğan
1 yemek kaşığı salça
1 su bardağı sıcak su
1/2 çay bardağı sıvı yağ
tuz, karabiber

Hazırlanışı:
1- Sebzeleri iri iri doğruyoruz. Tavuk baget kullandığımız için. Kızdırdığımız tencerenin içine sıvı yağı koyuyoruz. İri doğranmış soğanları yağda kavuruyoruz.
2- Sırasıyla diğer malzemeleri tencereye koyuyoruz. Soğanların üstüne tavukları, patatesleri, biberleri,, bezelyeleri. En üstüne tuz ve karabiberi ekleyip sıcak suda erittiğimiz salçalı suyuda ekleyip karıştırıyoruz. Düdüklüde pişiriyorsanız 15 dakika normal tencerede 40 dakika pişiriyoruz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder